Long time no see!

Hej!
 
Long time no see!
Var flera månader jag skrev här sist och jag har tappat det här med skrivandet väldigt mycket, eller även med en massa saker i allmänhet.
Lixom ingen ork eller lust...
Inget kul alls.
Nått som spökar i kropp och sinne.
Har även på kort tid haft riktigt intensiv urinvägsinfektion och på det en kalasförkylning som tog om för andra gången för ett par dagar sen så kanske inte så konstigt att man inte är på topp.
Men man får hoppas att det är en övergående fas.
Känns som att jag missar så mycket när det är såhär med håglösheten och saknad av energi.
Sen så gick min morfar bort i April och det blev begravning, nästan samtidigt som detta så ramlade min mormor och bröt knät så hon hamnade på sjukhus, sen rehabiliteringshem och nu bor hon på kortidshem under tiden som knät läker och hon lär sig gå på det igen.
Så det har ju vart en del den sista tiden.
 
Men hur som helst så är våren här och snart även sommaren så man slipper ju det där med mörkret och kylan iaf som ju inte direkt gör en sliten människa piggare.
Och om ca en och en halv vecka kommer pappa hem från Fillippinerna!!!
Wihhoo vad jag längtar efter honom <3
Syrran är nere och hälsar på honom där nu och mår gott i värmen och i oktober om allt går enligt planerna så är det min tur att följa med.
Det kommer att bli mitt livs största prövning och jag blir nervös bara av att tänka på det men om jag klarar av det så vet jag att jag kommer att växa så otrorligt mycket i mig själv, plus att jag får mig ett riktigt äventyr på köpet.
men jag försöker att inte gå händelserna i förväg och ta en dag i taget då jag även måste öva mig på att vara är och nu.
 
Nu ska jag dricka lite te och sedan åka hem till mamma och kolla på första delfinalen av årets Eurovision Song Contest.
Heja Sanna och Sverige!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0