Hoj!

Hej!
 
Vet inte riktigt hur jag ska inleda ett första inlägg såhär efter ett halvårs frånvaro.
Men jag skriver det som kommer till mig helt enkelt.
Har inte haft mycket till skrivlust, men ska försöka komma igång lite igen, för att sedan gå över till min nya blogg på worldpress men det talar jag om när det sker så klart =)
 
Mitt mående är väl rätt oförändrat sen sist jag skrev, med några uppåt perioder och även en del nedåtsving (vilket det för tillfället är) så orkar inte gå in något mer i detalj på det.
 
Just nu är det skid vm här i Falun, mycket folk och saker som händer på stan, har dock inte vart in och tittat någonting på de aktiviteterna men följt lite från tv soffan iaf.
Ska ut en sväng imorrnkväll med syrran och några fler så man får ta del lite av "festligheterna" iaf innan det slutar.
 
Kommer inte på något mer att skriva just nu i detta inlägg så det får räcka.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0