Solstorm och snö

Idag har det snöat hela dagen =(
Efter att ha vart strålande sol och vårväder i ett par veckor så kom väl inte detta som någon överraskning, då det ju brukar vara såhär i Mars-April.
Det tråkiga är dock att det vart solförmörkelse idag som jag gärna skulle viljat fått en glimt av, men med en molnig himmel och nederbörd så syntes inte solen =( Tråkigt jue!
Har vart mycket "naturfenomen" de senaste dagarna, förutom denna solförmörkelse idag, så har det vart solstorm som bl.a orsakat Norrsken över hela Sverige i flera dagar.
Jag har mått jättekonstigt dessa dagar, med extra ångestpåslag, sömnproblem,yrsel/huvudvärk, extrem trötthet och typ känt mig uttömd på energi och ork.
Vill bara sova typ!
Så jag tror att jag kan ha påverkats av det.
Hört att det är andra som också mått konstigt dom här dagarna, så det är ju inte omöjligt.
Om en solstorm kan påverka och störa tekniska saker, så kan det säkert inverka på människor och levande varelser också.
Ska hur som helst snart ut i ruskvädret och åka hem till N, får se om man orkar hitta på nåonting där, eller om det bara blir slapp.
 
Ha en fin Fredag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0