Hissen VS Dissen V.16

 
PartyLites sommardofter
Jag som många andra älskar PartyLite ljusen och det finns ju hur många dofter som helst att välja bland.
Idag så luktade jag på lite olika doftprover och upptäckte då den nya sommardoftserien Beach Fun Escential.
Så den här veckan tänkte jag att dessa dofter får bli veckans Hiss.
Den nya serien består av:
Sunny Passion (Mango och Rom blandat med saftig lime)
Beach Smoothie (Saftiga noter, blandade med annanas och kokos)och
Summer cooler (En sprudlande blandning av grapefrukt och grönt äpple)
 
Riktigt fruktigt, svalkande och härliga dofter.
 
 
Loka Crush Jordgubb

Är jättesåld på Lokas ide med att blanda mineralvatten med juice, dvs deras Loka Crush.
Jag tycker om alla tre smakerna: Päron, Citron och Hallon.
Blev genast supernyfiken när jag för nån vecka sen hörde att dom skulle släppa en ny smak och ännu mera posetivt inställd när dom avslöjade att det var smaken jordgubb, lagomt passande till sommaren.
Fick häromdagen tag i en flaska och slet av korken med hast för att avnjuta den första klunken.
Vilken besvikelse!
Smakade typ som hemmagjort bubbelvatten som man tillsatt vanlig jordgubbssaft i!
Sjukt tråkig och simpel, ingenting i jämnförelse med deras andra smaker.
Loka Jordgubb blir veckans Diss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0