Söndags memoarer

 
Från att ha vart strålande sol utomhus, med värme och fågelsång till att bli grådaskigt, blåsigt och duggregn. Vädret är lite schitzofrent och typiskt Mars-April väder antar jag, nåja huvudsaken att det är plusgrader.
Hoppas att det som vädersnubbarna säger stämmer, att det blir en tidig vår.
Jag har en tendens att påverkas väldig mycket av väder och vind, både fysiskt och psykiskt. 
Men idag mår jag, trots vädret rätt okej psykist iaf :-) känner dock av mina problem med bihålorna som trilskas med mig emellanåt och jag vaknade med jordens huvudvärk pga det, men har tatt en värktablett nu så förhoppningsvis så ger det väl med sig lite.
Får bli en slappdag med massa te tror jag och imorgon börjar en ny vecka.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0