Zombie Day

Uss, har vart riktig zombieseg i dag.
Suttit i pyjamas hela dagen och bara slappat.
Tog nämligen en en bit lergigan igårkväll innan jag skulle sova för att jag har haft sån konstig klåda på kroppen sen i förrgår och vanliga allergitbletter hjälpte inte mot det, så då tänkte jag att jag provar med lergigan istället och det gjorde susen men som biverkning så blir man ju ofta så seg och trött dagen efter och eftersom jag inte har använt dem på ett tag så regaerar min kropp kraftigare på dessa biverkningar och därav zombie segheten.
Drack en kopp kaffe för en timme sen i förhoppning att piggna till lite, det gjorde jag men magen blev inte glad istället.
Nu sitter jag iaf här och funderar på både det ena och det andra och anar åska i luften.
Luften står lixom still ute, så det kommer säkert nån liten åskskur.... Mysigt =)
 
 
 Zombie_me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0