Bra dag!

Idag har det vart en riktigt bra dag, jag har mått väldigt gött.
Det började med att jag vaknade imorse utan nästan några känningar av ångesten som jag brukar ha när jag vaknar, så jag sov ut och sen har det hållt i sig under dagen med ett härligt humör.
Nästan så att det går åt andra hållet istället, dvs att jag känner mig lite euforisk/lyrisk och vill göra massa saker samtidigt.
Svårt att förklara.
Nu sitter jag iaf och försöker ta det något så när lugnt, funderar på att försöka meditera lite.
Ska iaf tända en nag champa rökelse så kanske jag kommer i stämmnig så får vi se sen.
Jag uppskattar sånna här dagar enormt <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0