inte bra..

Jag är på botten igen, värst är nog minnesstörningara och overklighetskänslorna som gör mig så förrvirrad.
Jag tappar ord och är såå seg i huvudet.
Det känns som att det är nått fel på mig och jag oroar mig för det värsta.
Jag är skakig i kroppen, pga mental stress antar jag.
O när jag tar tag i något som typ att städa är det som att jag går upp i stressen och måste göra allt fort och samtidigt och har svårt att landa i det, för att sedan bli tvärtom om jag tex sätter mig ner och tar det lugnt så är det skitsvårt att ta tag i nått sen.
Jag drömmer i mina tankar om ett rofyllt sinne med närvaro på nuet...
Jag har börjat fundera på om jag kanske borde börja med nån annan antidepp medicin än den jag har nu för den verkar inte hjälpa ett skit längre.
Det tar dock emot , eftersom jag hatar piller och vill egentligen inte käka nått överhuvudtaget, men det känns lixom nästan som att jag inte har något annat val just nu, för jag står inte ut med att må så här...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0