i did it!

Förra veckan tog jag mig iväg på ett viktigt möte som jag hade inbokat, det handlade bl.a att få hjälp med olika saker i mitt mående och vardag m.m
Jag var väldigt nervös innan men det släppte sedan när vi kom in i själva samtalet och efteråt kände jag mig väldigt stolt över mig själv, att jag verkligen trottsade min ångest och gick iväg ändå.
De personerna jag träffade var väldigt tillmötesgående och förstående och jag kände mig lugn under mötet.
Vi kom iaf fram till att jag eventuellt ska få ett personligt ombud som kan hjälpa mig med olika saker och eventuellt följa med mig som sällskap till olika möten som jag har svårt att ta mig iväg till på egen hand.
Jag skall träffa två personer därifrån nästa vecka som kommer hem till mig och ska prata igenom vad jag behöver hjälp med och hur min situation ser ut m.m.
Sen skall jag även börja på någonting som heter Grön rehab, i slutet av januari.
Det är en grupp man träffar tre gånger i veckan och gör olika aktiviteter med, mycket ute i naturen och så.
Det känns både nervöst och spännande.
Jag skall göra ett studiebesök där nästa vecka tillsammans med en av mina kontaktpersoner. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0