16:e Dec

Hej!
 
Här har det vart både stormigt och snorhalt sen jag skrev sist och snön fick inte ligga kvar, då det även vart plusgrader var och varannan dag. Ca en vecka kvar till julafton är det också.
I år ska jag och syrran fira hemma hos mamma eftersom att pappa är i Filipinerna, det kommer kännas konstigt och tomt men huvudsaken är att han trivs och har det bra där borta i värmen <3 Men det ska ju givetvis bli mysigt att vara med mamma och Eddi på julafton för omväxlings skull.
Nyåret är inte riktigt planerat, antingen så ska jag och N ut och äta eller så blir det någonting hemlagat.
Får se. Får se.
 
Hoppas på att det ser ut så här lagomt till julafton, är så mycket mysigare med en vit jul
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0