Måndags tankar

Idag har jag inte kännt mig allt på topp (min berodalbana ) beror väl delvis på att jag sov för länge igen...
Dagarna bara försvinner och jag är vaken på nätterna, det är då jag blir kreativ, får "energi" och vill göra saker.
Hoppas att jag kan vända detta snart...
Ångesten har knackat på lite lätt dagen till ära och jag känner mig liten och ledsen...
Har haft lite lätt ont i min värk men jag ska inte klaga.
Vädret har inte gjort varken måendet eller värken bättre då det bara regnar och är kallt, men hösten är ju sådan och snart kommer väl snön.
Men jag försöker stå ut och se ljusglimtarna också...
Hösten är juh så otroligt vacker också, vad vore den utan sina underbara färger <3
Behöver dock ladda upp mitt förråd med värmeljus och dylikt så man "överlever" de mörkare sidorna av årstiden...

Denna vecka har jag ganska mycket "inbokat", lite ovant sådär men det blir nog bra.
Ser mest fram emot Lördagen, då det händer spännande grejer ;)
Berättar kanske mer om det senare.
Nu ska jag ta mig en varm dusch och tvätta håret (intressant va)
Sen ska jag nog slänga ihop lite dumplings.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0