Det ordnar sig?

Vaknade med huvudvärk, början till migrän, min hy ser ut som böldpesten själv pga min jävla acne igen (eller vad det nu är), jag sov för länge och missade ringa till Vårdcentralen, lägenheten ser ut som skiit och har massa tvättberg som behöver tas omhand men inget tvättmedel...
Suck...
Men efter lite mat i magen och en kopp te så känns det lite bättre, huvudvärken har börjat lätta, mina hudproblem får jag väl stå ut med, jag har iaf fått sova ut, kan göra ett nytt försök att ringa vårdcentralen imorgon och jag ska ta och städa lägenheten...
Så, bort med bekymren och fokusera på nått annat ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0