Uppdate

Tjejkvällen hemma hos syrran i Lördags var grym!
 
Ångrar inte att jag tog mig dit.
Åt gott och vi skrattade så otroligt mycket så vi nästan trillade av stolarna.
Anledningen till det var att vi spelade ett as-kalas spel som heter Cranium...
Behövde en sådan skrattinjektion kan jag intyga och jag bara måste köpa det där spelet...
Så tack för det ni som var med <3
 
 
Cranium

"Ett lagspel där alla hjälps åt att utföra uppdrag, skapa konstnärliga mästerverk, nynna på låtar, lösa gåtor och mycket annat.Samtidigt tävlar ni om att komma först i mål på spelplanen!

Tanken med Cranium är att varje spelare ska få använda sina egna bästa egenskaper och talanger.

Barn och vuxna i alla åldrar får chansen att visa upp sina bästa sidor, genom att SKAPA fantasifulla konstverk, UTFÖRA spännande uppdrag, UPPTÄCKA nya fascinerande fakta och HA ROLIGT med familj och vänner."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag tog jag mig ork till att följa med pappa till Borlänge och passade på att inhandla några julklappar.
Jag gjorde även ett kanonfynd på "Ta till vara" (secondhand ställe)
Nämligen ett singstarspel för endast 20:-!!!
Helt Otroligt och kul när man hittar sådana supergrejer!
 
Singstar Svenska Hits Schlager
----------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu har jag slagit in klapparna och ska ta´t lugnt framför tv:n och vid datorn.
Väntar på att snön ska komma som det har vart på tal om, får väl se om det blir nå vitt eller inte.
Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0