Torsdag...

Skulle egentligen vart hos min homeopat i Borlänge på massage nu, men ställde in den tiden då jag inte känner mig så pigg idag..
Igår var jag och N hem till honom och rensade ur hans stora garderob på massa kläder and stuff som har legat där länge.
Sorterade vad som skulle var kvar, slängas och ges bort.
Skönt att ha fått det gjort, att det går frammåt med att "få ordning" där.
Så att det blir fint och trivsamt igen.
 
Nu ska jag ta mig en kopp te o nån smörgås, krypa ner under en filt i soffan och se om det är nått på dumburken.
 
Bye Bye!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0