Solis

Hej!

Är väl dags för att ge ifrån mig lite livtecken här igen ;)
Har inte haft nå skrivlust alls på sistone, så därför det inte har blitt nån uppdatering på ett tag...
Sommaren närmar sig med stormsteg känns det som och den välkommnar jag med öppen famn.
Det har blivit så grönt ute på bara några få dagar med gassande sol, och det blomstrar överallt <3
Härligt!
Synd bara att denna grönska är så kort tid, men man får passa på att njuta.
Sitter just nu och dricker springflower tea ur min nya, fina mugg från Indiska och mår hitills av dagen rätt okej, förutom allergin då men det kan man lindra med piller tack och lov.
Imorgon ska jag iväg och bli spådd i tarotkort för första gången, lite pirrigt och spännande...

På återseende!

Faluån i sommarsol <3


Min nya, stora och häliga mugg från Indiska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0