Vårtecken och Chaidryck

Jag har vart hemma hos mig ett par dagar.
Missade våffelätandet igår på självaste våffeldagen för att jag låg med migrän hela dagen, så jag orkade ingenting i stort sett =(
Idag är det bättre i huvudet men det får dock bli våfflor för min del en annan dag för today är det tacos som gäller ;)
Det har det vart en mulen, men rätt varm dag.
Ca 15 plusgrader och jag har kännt otroliga vårkänslor =)
Hittade en fin vårblomma (vet ej va dem heter) lite utanför mammas lägenhet idag när jag var där och hälsade på, som bara gjorde mig på ännu bättre humör.
Jag tog mig därefter en sväng till Willys och handlade mat, där jag även hittade en ny havredryck som föll mig helt i smaken, nämligen Chai-dryck. Mums!
Fortsatte sen cykelfärden till N som mötte upp mig efter "Hälsans stig" vid Slussen
(en fin och mysig prommenadväg här i Falun), så satt vi oss där en stund och drack varsin Emmi-kaffe.
Nu är vi hemma hos N och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på förutom att vi ska käka tacos, så det visar sig.

"Idag känner jag livet i mig!" citat av Madicken på Junibacken






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0