^v^

Igår så invigde jag och N våren och den varmaste dagen hitills med att dela på en mjukglass i solen, det var mysigt och fint.
Idag är det lite mera molnigt, eller disigt ute och det blåser lite smått men plusgraderna håller i sig =)
Dock så känner inte jag mig inte lika pigg som igår, min konstiga värk i kroppen och det där har börjat småbråka med mig igen och det påverkar mig negativt.
Så idag blir det en lugn dag, ska lägga mig en stund på spikmattan och göra lite självhealing och hoppas att det känns bättre.

Kram på er!


Ett säkert vårtecken.
Hittade denna lilla Tussilago efter en motorväg för ca 2 veckor sen, som en liten sol i allt det gråa.


Kommentarer
Gunnel S F

2012-03-23 @ 08:55:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0