Todelooo!

Hej!

Hemma i Falun igen sen i Lördags.
Har vart lugnt de senaste dagarna, inte mått allt för bra med det går ju upp o ner i min bergochdalbana.
Är iaf hemma hos N igen och han har kommit tebax från Värnamo nu.
Har vårkänslor så det förslår när det är så här fint väder som det har vart senaste veckan och plusgrader.
Blir sugen på att grilla och göra massa vår/sommar aktiviteter.
Fast Mars-April är de lurigaste månaderna och det kan slå om när som helst oc hur som helst, men jag njuter medans det varar och hoppaas ändå att våren är här på riktigt och att det ikke blir nå mer kallt och framförallt inte kommer någon mer snö...
Nu håller jag iaf på att göra springrolls (vårrullar) som vi ska avnjuta tillsammans med ris och nått glas vin, fin Måndagslyx med andra ord.
Sånt behövs =)
Hoppas att ni allesamman haft en fin Måndag och får en lika fin kväll <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0