Matkoma och träningsvärk.

En stunds vila och ett iskallt glas Dr Pepper senare så sitter jag här =)
Fick matkoma efter att vi käkat macka från Subway så behövde blunda lite.
Passade på medans N är på sin träning.
På tal om träning, idag har jag börjat med lite hemma-träning av lår, mage, rygg och armar o fifan vad det var jobbigt.
Jag gjorde dock misstaget att ta i o göra för mycket på en gång (typiskt mej) så jag blev jätte illamående, yr och skakis i kroppen.
Blir förvånad om jag inte har träningsvärk imorgon (vilket jag redan har lite smått) ;)
Jag är trött på att känna mig så pluffsig, lat och otränad så jag försöker ta tag i det nu, men mjukstart lär det bli insåg jag alltså efter dagens pass som inte egentligen kanske inte var nånting "speciellt" för en männsika med normal kondition, men för otränade mig så var det en stoor prestation och jag är stolt att jag inte gav upp =)
Tack N för att du pushade på mig lite <3
Nu blir det att kolla på gårdagens avsnitt av B.B
Bye!


Kommentarer
Gunnel S F

Jo, det gäller att ta det lugnt, så man inte knäcker sig! Jag försöker själv att gympa lite.. men oj, så jobbigt det är! :-)

2012-03-30 @ 22:54:29
URL: http://jagvillejagvore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0