Freedag

Hej!

Dagen började med att jag inte kände mig så bra varken i kroppen eller sinnet, låg kvar i sängen ett bra tag och tänkte och filosofireade.
Sen så tyckte N att jag skulle vara med på hans "power-meditations" övning som han gör varje dag som gör att man laddar kroppen med energi m.m
Så jag bestämde mig iaf för att prova och det var lite små jobbigt men givande och intressant för jag känner mig såhär i efterhand bättre än när jag vaknade.
Så jag ska nog försöka göra denna övnig varje dag jag med nu så gott jag kan och se om det kan göra mig lite "starkare" =)

Annars då?
Tja, kylen är tom och magen hungrig så det blir väl att knalla till affären snart och köpa nått ätbart för sista pengarna.
Annars så vet jag inte riktigt vad som händer mer idag/kväll.
Det få ödet avgöra ;)


Kommentarer
Gunnel S Frängsmyr

Jag skulle önska att jag också kunde meditera... har försökt ... ja, det går bättre om jag hör på någon annan som pratar... men jag har ingen ro ibland... tiden vill som aldrig räcka för mig!!! ;-)

2012-03-26 @ 10:46:12
URL: http://www.jagvillejagvore.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0