Hej Söndag!

Har precis kommit hem från en dryyg och svettig, men uppfriskande promenad till och från Ö&B med syrran.
Har vart jättevackert väder med sol, fast kyligt.
Så jag är glad att jag tog mig själv i nackskinnet och gick ut.
Sitter och dricker en liten cola just nu, så ja jag fuskar med sockret idag
(håller på att dra in så mycket som möjligt på det och försöker även äta mindre kolhydrater.)
Ska se hur det fungerar om jag mår nått bättre utav det, är trött på att känna mig så otränad och "Pösig" och sockret kan nog ha en stor del i det hela.'
Fast blir ju lätt så när man mår dåligt, att man inte orka bryr sig riktigt, men jag vill försöka för jag vill ha en förändring.
Skall snart åka in till stan till N, vi ska gå ut och äta en pizza med öl ikväll har vi tänkt.
Mysigt att göra någonting sådär =D
En liten onyttig mys Söndag med gott sällskap blir det.

Så nu ska jag sätta fart att plocka ihop lite grejer jag ska ha med mig.
Ha en fiin Söndag allesammans!



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0