Kaaaaalllt!

Idag har det vart en f*cking freezing dag här i Falun.
-13 men kändes som minnst -20 och jag hörde att det skulle bli uppemot -25 i helgen, så då blir det långkallingar på om man inte ska frysa av sig sitt ass.
Jag och N har vart och fikat på det ganska nyöppnade Eco cafét Did u give the world some love today babe?
Det var trevlig att unna sig en kaffe latte ute på stan.
Sen gick vi in en sväng på systemet för att köpa lite krejer, är ju bjudna på fest hos Cattis imorrn så vi tänkte att vi skulle ta oss dit imorrn...
Snart ska N sätta igång med mat och jag ska börja tvätta, vi delade upp sysslorna så det blir nog bra =)


Unnade mig dessa (3 små Bols flaskor)
Så ska prova göra nån god drink imorrn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0