Amnesia on a Monday!

Hej!
 
Uss, somnade inte förens 06:00 ( o gick upp 08:00) i morse då jag och N fastnade framför det grymt läskiga datorspelet "Amnesia, the dark Decent"  som vi började spela.
Fifan, så läskigt det är och vikken adrenalinkick man får av att bli rädd.
Njutångest!
Vi spelade i den kolsvarta natten med bara några levande ljus tända, så stämmningen gjorde det hela ännu mer intensivt, vi skulle egentligen ha haft hörlurar också men det hade nog inte mitt hjärta pallat ;)
Ska nog fortsätta spela det senare idag. Spännande Spännande!
Fast det lär ju inte bidra till nå mindre mardrömmar direkt, hehe.
 
Annars då?
Tja, jag var iväg till Vårdcentralen imorse o fixade med sjukskrivniingen, sen tog jag en prommenad hem och la mig och sov.
Sen har det väl inte hänt så mycket mer idag ännu.
Ska väl fortsätta julpynta och plocka i ordning lite smått eftersom det är grejer precis överallt i lägenheten just nu då jag fått massa prylar av pappa eftersom han flyttar från huset i Lumsheden början av Januari :(
Så det befövs plockiplockas..
 
Ha en fin Måndag allesammans!
 


Kommentarer
Alwa

Japp, nu fungerade den :) Så du bor i Falun och har fin dialekt? :)

Svar: Jajamen, stolt dalkulla ;) Fast dialekten kunde ju vart finare haha!Och du då? Pratar du Norrländska eller Göteborgska?
Bad_Kidney

2012-12-10 @ 16:20:33
URL: http://alwisen.wordpress.com
Alwa

Ja, katter är underbara, lite egna av sig men kan ju inte annat än att älska dom :) Får jag fråga hur gammal du är? Är nyfiken av mig :P

Svar: jag är 25
Bad_Kidney

2012-12-10 @ 16:52:42
URL: http://alwisen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0