Glaader Påskeer!

Hej!

Har inte mått speciellt bra alls de senaste dagarna, varken mentalt eller kroppsligt (tänker inte älta om några detaljer el så för jag orkar inte det just nu, men det har vart väldigt knas till och ifrån och är det fortf.)
Har vart i hälsinggården ett par dagar men är nu tebax hos Nicke i stan.
Hur som helst, idag så var vi och käkade påskmiddag med min familj hemma hos mamma iaf.
Jättemysigt och gott och jag fick hela 2 påskägg med godis av bästa pappa också.
Ett Hellokitty ägg och ett "vanligt" jättefint rosa ägg i lite vintagestil <3
Vi umgicks och åt gott och hade det trevligt där.
Sen blev det lite intensivt för mig med allt så ja la mig på soffan och vilade en stund innnan vi fick skjuts hem hit till Nicke igen av pappa.
Så nu är vi alltså här och förbereder oss för att resa till Stockhol imorrn, hehe just det ni läste rätt ;)
Vi ska nämligen åka på konsert och kolla på coolaste Emilie Autumn som spelar på Nalen på Måndag.
Wiihooo =)
Men vi åker alltså imorgon och bor hos Nickes kompis första natten, sen på Måndagen - Tisdag så tar vi in på hotel.
Fick pengar för en hotellövernattning av mamma som 25-års present i förskott för jag fyller ju år på Fredag (den 13:e)
Har aldrig bott på hotel förut, så det ska bli intressant o se hur det är.
Har vart lite tveksam till om jag skulle orka vara med överhuvudtaget när jag mår så här, men jag har bestämt mig för att jag tänker vara med ändå för skiten ska fan inte få förstöra ett sånt här tillfälle att få se en av mina favoritartister IRL!!!
Kommer att bli en rejäl utmaning för min sociala fobi , men jag har ju Nicke med mig som min trygghet <3
Lite nervös är man såhär dagen innan, får se om jag får nån resfeber inatt, men jag ska försöka att sova så gått det går för det behöver jag.

So Wish me luck!
P.S
Ska försöka hinna med att uppdatera er under resans gång!
Påskpussar till er allesammans!



Ägg!
Påskmysig middag
Mamma, pappa, Nicke (som gömmer sig) och jag.
(Syrran fotade)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0