En fiin födelsedag och helg

Tack för alla grattisönskningar everyone!
Kan ju bara tillägga att jag hade en helt awsome födelsedag, då massa fina människor kom och firade mig och även Lördagen var helt underbart fin och kul, då det vart fest på kvällen.
Tack alla inblandade!!
Fick jättefina presenter också som gjorde att jag kände mig ännu mera uppvaktad <3 <3 <3.
Bl.a doftljus, rökelser, ljuslyktor, en jättefin skål m.m
Tack Tack Tack!

Nu ska jag och N snart äta lite pannkakor med turkisk yougurt och jordgubbssylt och sedan ta en sväng förbi polisen för att se om min borttappade nyckelknippa kanske kan återfinnas där.

Hej Svejs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0