Höstkväll

Hejsan!

Sitter just nu hemma hos N och chillar lite med ett glas bubbel och lyssnar på VNV.
Knepig kombination kanske ni tycker, men det gör inte vi ;)
Vardagslyx unning skulle jag vilja säga.
Ute så är det riktigt ruskväder, regnar en massa.
Då är det myys att sitta inne så här som vi gör nu och bara kura.
Imorgon åker jag hem till pappa ett par dagar, var ett bra tag sen jag var där så det ska bli trevlig och mysigt med lite "pappa tid".
Får väl se vad som hittas på där borta, ut och gå i skogen och lite sånt där mys antar jag.

See ya!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0