Genomskinligt Grå

Idag har det  vart kyligt och ilande höstmurr ute, till skillnad från igår och förrgår.
Fast det är ju lite mysigt det med, bara man klär på sig ordentligt och varmt.
Var nyss ute och klippte klart pappas gräsmatta, annars så har jag hållt mig inne idag.
Spelar The sims social och Betapet.
Ska snart sätta igång och laga till lite tacos =)
Imorgon så åker jag hem till Falun igen, har ett möte på Onsdag morgon som jag måste gå på och så längtar jag efter mina katter som mamma har sett till när jag har vart här.
Hoppas att ni allesammans har haft en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0