Host Host!

Jo, visst blev man sjuk...
Sitter just nu och hostar, snorar och med svidande, rinnande ögon.
Känner mig så otroooligt ynklig, vill bara lägga mig på golvet och gråta som ett litet barn och bli ompysslad med massa gott.
But u gotta face the truth, jag är vuxen och få ta hand om mig själv.
Jag är iaf glad att jag har klarat mig undan från feber hitills iaf, har kurerat mig med Kan Jang, Zyx och Nezeril som min pappa var snäll och köpte till mig.
Och på tal om pappa, han är i Malaysia just nu.
Åkte dit i förrgår typ och ska vara där i 6 veckor.
Han ska ner och "kolla läget" och så för i framtiden så ska han eventuellt bo där på vintrarna om allt fungerar som planerat.
Jag beundrar verkligen min pappa, han är så modig som vågar göra det han vill och att han gör det helt på egen hand.
Så nu väntar man på mail för att få höra hur resan ner dit gick och så att han kom fram välbehållen och så.
Spänande spännande =)

Nu ska jag och Nicke snart kolla på Paranormal Activity 2 och så ska jag bara ta det lugnt.

Kraamar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0