The Colors Of Grey...

Idag har jag inte orkat med dagen riktigt, den har vart grå, regning och trist och likaså mitt sinne och humör.
Jag flydde till drömmarnas land och försökte sova bort det mesta.
Nu sitter jag här med en kopp vaniljte och känner mig fortfarande svajig i kropp och sinne.
Jag har känt mig orolig och konstig i ett para dagar nu, som om det skulle hända någonting
(brukar kunna ha denna känslan ibland innan vissa grejer händer som om jag känner på mig saker och ting)
och det kanske kan ha vart mammas hund Viggo jag har känt av.
Han har blivit jättedålig.
Sämre än någonsin
Nu är det något fel med hans ena bakben som han inte kan stödja på och bara släpar efter sig.
Mamma ska ringa till veterinären imorgon och höra med dom och beställa en tid.
Vi är jätteoroliga för vad det kan vara och vilka beslut som måste/kommer att tas när han har vart på djursjukhuset.
Man fasar ju för det värsta =S
Lilla goa Viggo som är världens snällaste lilla pälsboll och vill alla väl, min bästa vän!!!
Det är allt bra orättvist i världen många gånger.
Så imorgonkväll ska jag sova hemma hos mamma så att jag kan vara med Viggo och se efter honom på Måndagen när mamma jobbar.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Passar på att lägga upp dagens låt här också, dagen "till ära"...
Okej den är lite tragisk, men jag älskar den ändå



This is my color
This is my legacy
Take what you need
And leave me behind

This is my offer
Take it or leave it
End of all games
Without me it all remains the same
Come here and live my life
As if it's yours my friend
I know it's hard
So hard to understand

And you let me beg you
I am tired and weak
Let go of my hand
I feel no regret

Tell me please
Where do you come from?
And let me know the price to pay
I wish I knew where I belong to
How did you find me anyway?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0