Jag kan jag ;)

Solen kom när jag ropade på den =D
Idag är det soligt/moln och 22 plusgrader.
Jag sitter här med grym mensvärk efter en natt med konstiga drömmar.
Drömde bl.a att jag och N skulle driva ut en demon från jorden yta med sandelträ rökelser och vigvatten.
Tror tom att det var Hin Hole själv, men den jäveln smet så vi fick vänta 3 år tills han kom tebax, men jag vaknade innan jag fick veta hur det gick med allt ;(
Solen kom när jag ropade på den =D
Idag är det soligt/moln och 22 plusgrader.
Jag sitter här med grym mensvärk efter en natt med konstiga drömmar.
Drömde bl.a att jag och N skulle driva ut en demon från jorden yta med sandelträ rökelser och vigvatten.
Tror tom att det var Hin Håle själv, men den j*veln smet så vi fick vänta 3 år tills han kom tebax, men jag vaknade innan jag fick veta hur det gick med allt ;(
Vilket kanske var lika bra för den var ganska obehaglig den drömmen.

Ikväll ska jag och N grilla lite överblivet kött som vi haft infryst, här ute på gården och så tänkte jag göra en potatisgratäng till det och lite grönsallad.
Det blir nog bra.

Hoppas att ni har en bra dag Folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0