Im Burning Up!

Herre guuud vad jag svettas!!!!
Det är typ 40 + inne i min lägenhet känns det som och jag håller på att storstäda plus tvätta.
Det var så skitigt och stökigt här hemma så jag stod inte ut med det.
Men f*ck vad varmt det är att springa omkring och dona i en lägenhet som luften typ står stilla i, fast jag har balkongdörren mega öppen.
Och inte nog med det så får man höra på Pixiies jäkla parningsrop för hon började löpa bara sådär fast jag har gett henne p-piller!
Grannarna måste tro att jag håller på med djurplågeri så som hon låter och det är väldigt lyhört i dessa lägenheter.
Jag har gett henne ett till piller så jag hoppas att det lugnar ner sig snart..

Gaaah!


Pixiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0