Sol i sinnet och Mardrömar

Hejsan!

Vaknade ganska nyss, mörbultad och med huvudvärk efter en jäkla mardröm nu igen =(
Jobbigt, jobbigt!
Sätter mig med en kopp av ett gott, nytt te (Liptons white tea, pomegranate) och försöker vakna till lite i huvudet.
Idag lyser solen utanför fönstret och det är 25 plus här i Lumsheden så snart ska jag passa på att sola.
Åker hem till Falun imorgon, längtar efter mina katter.
Så då kommer jag inte kunna blogga på ett tag, eftersom jag inte har någon dator och internet.

Ha en bra dag allesammans!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0