Bloody Mary!

Fyyy F*n, har legat  med pms och mens smärtor hela dagen.
Har vart värre än det brukar vara =S
Tog mig iaf hem till N idag på förrmiddagen och sen däckade jag där i hans säng av den här skiten.
Har knappt orkat röra mig och så hade jag inga värktabletter oturligt nog, så jag har inte kunnat gå upp förens nu.
N var snäll och gick till hemköp och köpte ipren för en stund sen, så nu börjar jag bli lite människa igen tack och lov.
Dricker en Dr Pepper *beroende* nu och väntar på att pizzan i ugnen ska bli klar så att man får sig någonting i magen också.
Sen ska vi kolla på Uggly Americans.
Jag har väl inte så mycket mer att uppdatera er med just nu från denna helvetiska dag.
På Tisdag åker N till Värnamo ett par veckor och jag åker till pappa i Lumsheden ett tag.
Får se om jag har någon mer tillgång till internet innan dess, annars så hörs vi då.


Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-07-18 @ 00:43:32
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0