Bikt del 2

- Jag är galen i barnmat på burk *mums*

- Min "favorit möbel" är badkar och jag badar oftast minst en gång om dagen.

- Jag får extremt lätt blåmärken

- Jag brukar krama träd

-När jag är ledsen/mår dåligt/har mycket att tänka på så brukar jag städa

- Jag älskar doften av sommar regn

- Vinägerchips är en av mina favoriter

- När jag var yngre var jag rädd för mekaniska tomtar och stora grävskopor
(detta resulterade i att mina föräldrar fick ta stora omvägar om något av dessa fanns i närheten, annars fick jag ett slags panikutbrott)

- Jag har blitt kvarglömd i en affär som liten bebis av min pappa, men kom ganska fort tillrätta igen

------------------------------------------------------


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0