Julafton 2011

Har äntligen fyllt på kassan på mobilen, så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite om hur min jul var...
Vi ( jag, syrran och hennes kille Måns) började dagen enligt tradition med en mysig julfrukost hemma hos mamma och lämnade/hämtade julklappar.
För att sedan bege oss till pappa i lumsheden där vi spenderade resten av dagen/natten.
Julmiddag blev det först med skratt o mycket prat.
Efter det, fika med irish coffe och en liten bailys, sen öppnade vi alla julklappar.
Fick många fina/bra saker.
N ringde sen (som firar i värnamo) och vi pratade en stund.
Sen så spelade vi sällskapsspel resten av kvällen..
Det var allt som allt en väldigt fin o bra julafton, men jag kände mig ändå lite sorgsen framåt kvällen.
Tänkte för mycket anntar jag, på min sjuka mormor o hennes sjuka karl bl.a. Plus att jag kände av min konstiga värk som påverkar mig rent allmänt..
Jag kanske blev överväldigad av alla känslor helt enkelt.
Men förutom det som sagt så var allt bra och jag är väldigt glad över att jag har en så fin familj att få dela fina tillfällen med :-)
Älskar er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0