Roadtrip och Hemma i Falun

Hej!
Har inte orkat skriva på ett par dagar, har mått och mår bajs.
Är nu hemma i Falun, kom hem igår.
Trotts mitt mående så tog min snälla papi med mig på en roadtrip i förrgår, ner till skokloster slott som ligger ca 5 mil från Uppsala.
Det var jättemysigt ställe och väldigt fint, minuset var vädret för det regnade en massa.
Fast jag tyckte det var ganska mysigt ändå och gjorde det gjorde stämningen.
Innan vi besökte slottet, på vägen dit så stannade vi en sväng vid Dragon Gate, som ligger lite utanför Gävle.
Ett ställe där dom byggt bygnader m.m så att det ser ut som man är i Kina, coolt var det.
Har tyvärr inga kort ifrån slottsbesöket just nu för dom är på pappas kamera, men lite bilder från just Dragon gate kan jag bjuda på.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0