Weekend

Heysan!
I helgen har det vart ganska fullt upp.
Har haft besök av min vän Steve från Motala.
Fredagen började dock med att jag hade världens migränhuvudvärk som verkligen inte ville ge sig och jag hade bara alvedon att poppa, men det hjälpte inte alls.
Låg i sängen ett bra tag och grät av smärta, men sen fick jag lite bättre värktabletter som syrran och pappa var snälla och köpte till mig.
Blev lite bättre efter ett tag.
Sen då som sagt så anlände Steve och jag, han och Nicke beställde pizzeria mat och käkade och hade det trevligt.
Senare så "festade" grabbarna till med lite alkohol.
Jag drack en öl och en tequila rose shot, men var inte så sugen eftersom jag fortfarande hade ont i huvudet och dessutom käkat massa värktabletter innan och det är ju inte sån jättebra kombination ihop med alkohol.
Så det blev en lugn kväll för min del.
Lördagen sov jag länge, fortfarande huvudvärk.
Gick upp vid två tiden tror jag, grabbarna var redan vakna.
Var en ganska onyttig helg, för det blev pizza denna dagen med.
Fast jag och Nicke delade iaf på en kebab pizza.
Blev fint väder dessutom så vi slog till på en mini pizza picknick.
Myyys =)
Sen blev det filmkväll med chips.
Vi såg "Daybrakers" och "Shelock Holmes", två bra filmer.
Söndagen var helt enkelt en slappdag och inget speciellt.
Så helgen har som sagt vart både lite jobbig men ändå bra.
Hoppas att ni allesammans där ute också har haft ett trevligt avslut på förra veckan!


Kommentarer
Jack-of-all-Trades

Jag hade också en trevlig helg. Och du glömde säga en sak här...du var förvånansvärt pigg trots att du inte mådde så bra. kram//S

2010-09-07 @ 12:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0