Målbrotts pojke, Bio och Ögoninflammation

*Host Host*
Baaah, förkylningen sitter i och jag bliir arg.
Vaknade även denna morgon med "igenslammade" ögon.
Har ju lyckas åka på någon slags jävligt dryg ögon inflammation, som om det inte var nog med förkylningen.
Undra om det är syrran som smittas (hon har ju haft problem med ögonene länge nu) fast jag tror faktist att det var Becca.
För hon hade någon form av ögoninflammation på nyår, det rann i hennes ögon hela tiden.
Och sånt där smittar som en pesthärd juh.
Hoppas på att det går över snart iaf...
Jag är fortfarande snorig, hes och hostig i halsen, det går upp och ner och jag tycker personligen att jag låter som en målbrottspojke (en pojke i målbrottet) ganska underhållande iof X)
Haha, ni skulle ha hört mig här om dagen när jag pratade med Nicke i telefonen, det var inte vackert kan jag säga och det slutade med att jag hamnade i ett skrattanfall åt mig själv och då lät det bara värre *humor*

Hur som helst så var jag äntligen på bio idag och såg Avatar.
Omg säger jag bara, helt förtrollande bra film!
Jag förälskade mig helt och hållet i Na´Vi folket (de blåa gubbarna)
De levde i sådan symbios med allt levande, så som man borde se det.
Leva i fred och harmoni med allt på olika plan....
Men givetvis så kom människan och skulle förstöra..
Människan är verkligen ett as, eller ja många av oss..
Äga allt och styra.
Fy fan, fortsätter vi så så kommer vi till slut utrota varandra.
Nu var ju detta en film och påhittad historia, men den återspeglade mänskligheten riktig bra...
Jag var så arg, ville bara gå in i filmen och bitchslappa idioterna!
Hursomhelst så var jag riktigt nöjd med bio besöket, jag grät, skrattade, förbryllades, rös och var fullkomligt uppslukad av upplevelsen.
Skulle lätt kunna gå och se den igen.
Synd bara att man inte kunde få se den i 3D, då inte det formatet visas i Falun *dåligt*
Men men, upplevelsen var stor ändå.
Jag gick och såg den med min lilla söta mamma, jag bjöd henne för det var en julklapp från mig.
Hon var lika förbryllad som mig tror jag =)
Hade egentligen velat gå och se den med Nicke, men han har ju vart i Värnamo/stockholm ett tag nu så jag kunde bra inte vänta och det var meningen att han skulle gått o sett den i Stockholm, men det blev inte så.
Kanske går med honom och ser den igen för det skulle det f*n vara värt, synd bara att det ska kosta så mycket =S

Nu ska jag dricka  mera te och hoppas på att jag blir lite bättre i förkylningen tills imorrn.

Bye bye!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0