-Humor Helg-

Hej hopp!

Helgen har vart förhållandevis lugn, om man bortser från "hemmasysslor" och sånt där för då har jag haft ganska fullt upp.
Tvättat en mega tvätt, storstädat lägenheten, vart ute och gått ganska mycket, vart hundvakt, handlat och pysslat om en sjuk Nicke som är massa förkyld och ynklig. Jag har väl smittat ner honom med mega förkylningen jag hade.
Plus lite till har jag hunnit med..

Vi hyrde film också jag och Nicke för någon dag sen.
Det blev Brüno.
Helt sjuk film, i samma anda som föregångaren Borat, men jag tyckte dock att Borat var roligare om man nu ska jämföra.
Brüno, spelas av Sacha Baron Cohen (som även spelar Borat i den filmen)

Han gestaltar i denna film en gay reporter som älskar mode och gör det mesta för att bli känd och synas på tv..
När han misslyckas med sin karriär och blir en flopp i hemlandet Österiket, beslutar han för att dra till "The Usa" och göra sin debut där, vilket visar sig vara svårare än han tror och vägen är fylld av fördomar och svårigheter..
Filmen är fylld med massa skämt, snusk och blåsningar av kända och okända ansikten från Amerika.
Den ger en ett gott skratt, men var enligt mig lite små seg emellanåt, fast jag tycker dock att Baron Cohen gör en skitbra gestaltning av en typisk modefanatisk gay kille
*humor* ^^



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På tal om humor, igår så kollade jag och Nicke på  "Stand up Saturday" som visas på Comedy Central på Lördagar.
(stand up komiker som underhåller)
Denna gång var det en komiker vid namn John Pinette som underhöll med sin show:
" Im Starvin".
Fi fan, vad rolig han var!
Längesen vi skrattade så mycket tror jag,  kramp i magmusklerna gånger hundra när det var slut.
Han drev väldigt mycket med sig själv, om sin vikt och matmissbruk och det blev väldigt roligt på det vis han gjorde det...
Kolla in honom i ett klipp här nedanför:
Han är så himla gullig och charmig, man vill bara nypa honom i hans små runda kinder ^^


Hehe, ja humor ja =)

 

 

 

Nu ska jag nog ta och fixa mig lite käk och sen försöka mig ut på en prommenad.

Ikväll blir det "I en annan del av Köping" igen, det ser jag fram emot eftersom det är ett av mina favoritprogram just nu. Sånt härligt gäng juh som man blir så glad av när man ser och som man även från dom får sig ett gott skratt av ^^

Over and Out!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0