-Intensivröd och Sömnsjuka-

Uj uj, vars ska man börja...

Ja, jag är iaf tebax här efter ett ganska bra tags uppehåll.
Över en hel vecka sen jag skrev sisst..
Förlåt till alla och fy på mig, men jag har helt enkelt inte haft ork.
Int haft ork till mycket över huvudtaget , jag har sovit, sovit och sovit.
Då jag inte sovit, har jag orkat vara vaken som mest, i 6 timmar och sen nästan stupat i säng igen.
Fattar inte, sjukligt trött ordagrant.
Om det inte går över så måste jag nog gå o kolla upp det för det är inte normalt någonstans, kanske har brist på nått i kroppen el så...
Gårdagen spenderades också i sängen, hade sån jävla migrän huvudvärk så jag kunde knappt stå upp, men min snälla, underbara mamma kom hit till Nicke med värktabletter så det la sig efter ett bra tag, men jag känner att det fortfarande ligger och lurar, ska väl ta mig en till tablett snart så att det förhoppningsvis inte bryter ut igen.

Anywhore, så har jag iaf äntligen blitt rödhårig ^^
Intensiv rödhårig ska man kanse säga.
I like it alot!!!
Vad tycker ni?


Idag är det löning också, hoppas att jag får in pengarna från soc i tid.
Är typ tomt i kylen och därav tomt i min mage =/
Så skulle vara bra om man fick köpa hem lite käk och andra nödvändigheter...

Vad som annars hänt på sistonde (den tiden jag har orkat vara vaken) så har jag bland annat vart på fika hemma hos syrran, förra Onsdagen närmare bestämt.
Hon hade bakat jättegoda cupcakes (min syrra är bäst på att baka) och så hade hon bjudit hem lite folk, eller dom "vanliga" gänget lixom ^^
Masse och hans tjej Paulina var där också, dom hade komit upp från Småland för att hälsa på lite i Falun.
Jättekul och se Masse igen och kul att träffa Paulina som var en jättetrevlig och rolig brûd.
Hade så sjukt kul, längesen jag garvade så mycket som jag gjorde och det var välbehövligt och höjde humöret rejält ^^


I Måndags så var jag, Nicke, syrran, mamma och hennes väninna Titti på Healing i Borlänge hos Torvald.
Så nice var det.
Han är så himlans härlig den människan, Torvald alltså..
Jättebra på det han gör och har stor erfarenhet av paranormala saker och sådär.
Sen är han världens roligaste också, men riktigt härlig humor.
Han får oss alltid att skratta när vi är där ^^
Vad tycker ni om healing?
Har ni provat eller skulle ni vilja?
Kommentera gärna.

Nä, nu är det dags för en kopp te och nån torr liten smörgås kanske och så den där värktabletten också, då huvudvärken börjat bankat på igen.
Kommer inte på något mer att skrivar här just nu, men jag får väl fylla på om jag glömt något.
Hoppas ni får en superbra dag!

Bye Bye!


Kommentarer
Jack of all Trades

Först och främst så blev färgen riktigt bra. Du passar i rött.

Second, det låter inget vidare att sova så pass mycket som du gjort. Hoppas du kryar på dig snart.

Third...I got nothing... Ta hand om dig. //Jack

2010-02-25 @ 11:14:48
Ida

Hur fick du den där snygga färgen?

håller själv på att färga rött men får det inte så rött som jag vill ha det. Hur gjorde du? svara gärna!

2011-02-01 @ 17:41:22
URL: http://iidaeek.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0