Såhär mot kvällningen.

Här sitter man mätt som en griis (konstigt uttryck) efter en sämla
( jag vet att det stavas med e, men det ser coolare ut med ääää tycker jag)
och en kexchoklad...
Blev tydligen min "frukost" idag.
Fy, magen tyckte inte det var så bra tror jag, är ju dessutom känslig mot gluten och laktos så den gör väl uppror snart
*dumma mig*
Men  jag kunde inte låta bli att köpa det när jag var på affären, hade 70 kr kvar och bestämde mig för att köpa något att äta och även något litet sött, och så blev det...
Ska väl låta magen vila lite, sen steka på potatis, nått ägg och äta vitabönor i tomatsås till (billighets föda)
Borde juh givetvis ha börjat med maten och käkat det söta efteråt, men oftast så bliir det juh inte så ^.^


Tvätta stortvätt ska vi göra ikväll här hos Nicke, så bäst att förbereda sig lite inför det, drygt med själva tvättningen, men sköönt att få rent och frächt.
Kanske man ska köra nybäddat i sängen inatt, väldigt nice att sova i det juh ^^
Får väl a se då.

Jaja, later on friends!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0