I Got A Hole In My Head

Hej alla små liv därute!
Nu står hösten för dörren igen här i Falun, som den har gjort ett bra tag nu =S
Dröjer väl inte länge förens snön kommer (spykänsla i munnen)
Blandade känslor faktist, jag är ju inget superfan av hösten alltså, men men den kommer vare sig jag gillar den eller inte....
Idag skulle jag bara vilja ta ett hagelgevär, eller nej föresten en stridsvagn och skjuta sönder alla mina hjärnspöken som härjar runt där uppe.
Det skulle bli ett STORT tomt hål där och det skulle kunna fyllas med så mycket bättre saker.
Gaaah, man kan ju bli galen för mindre.
Jag är så trött på detta!
Det är skitsvårt att ens ta sig utanför dörren nu för tiden och jag måste ta mig iväg till psyk så snart som möjligt för att diskutera läget med min terapeut, måste tänka ut nån slags plan, jag klarar ju inte detta ensam.
Nu orkar jag inte skriva något mer för tillfället, blir överbelastning i huvudet.
Skriver kanske mer senare ikväll.
Tar mig en kopp te och invänta fångarna på fortet.


Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0