Filmmys Med Kycklingsnabel

Igårkväll hade jag och Nicke (som äntligen har komit hem från sin semester) filmkväll med mys, vi käkade kycklingsnabel (kycklingrulle) som var riktigt smaskig och tände massa levenade ljus (som ju är ett måste hemma hos mig för den ultimata trivselsfaktorn).
Och så laddade vi upp med en film jag har vart nyfiken på ett tag nu.
Nämligen vampyrfilmen "DayBrakers", men den laggade tyvärr så mycket så vi skippa den för tillfället.
Var egentligen då menigen att vi skulle kolla på "2012" ist, men då satt vi i fel skiva så efter en del krångel så blev det slumpen som avgjorde att det var "The taking of Pelham 123" det blev.
Filmen där John Travolta spelar mot Densel Washington i en evil roll ( i like) som terrorist och kapar ett pendeltåg.
Den var faktist helt okej och rätt spännande...
Ikväll blir det nog mera filmtittande tro jag, så vi ska väl försöka pricka in rätt nu så vi kan se både DayBrakers och 2012 =)

Nu ska jag strax fixa lite käk, väntar på att potatisen ska koka klart bara för jag ska försöka mig på att göra hemmagjort potatismos, Hehe, det ni ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0