Crap Never Comes Alone

Har haft en crapelli crap start på dagen.
Gah, ville bara slå sönder något nu igen, men jag la mig i sängen och vilade lite och då kändes det en aning bättre.
Sen kom min syster Cattis över en sväng och snikade lite mjölk och popcorn och så fick jag några halsband av henne och ett par goda skratt åt en del tokigheter som hon berättade =)
Nu sitter jag i min säng som luktar kattpiss och dricker äckligt te som är lika misslyckat som jag känner mig idag.
Men som sagt så känns det bättre iaf och te kan ju inte alltid bli lyckat.

Ska ta mig in i wowvärlden nu och tänka på lite annat än dåliga tankar.
Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0