A Bloody Wet Day

Ja, vad kan jag säga, idag har det vart ännu en sånn där crap dag och jag har behövt sova, sova och sova.
Har haft menskramp så att jag nästan svimmat och inga värktabletter.
Hur som helst så vaknade jag och gick upp nångång vid kvällningens början för jag och Nicke behövde åka och köpa hem lite mat till tomma kylskåpet, då jag fått låna pengar av pappa <3
Iaf, när vi kom ut från lägenheten och skulle gå till bussen så öste regnet ner och det var riktigt höstruskigt.
Mysigt fast lite tråkigt på samma gång.
Väl på Willys handlade vi det vi skulle och skyndade oss ut för astt hinna med bussen hem så vi kunde åka på samma biljett.
Till vår förfasan så upptäcker vi att det inte kommer någon buss förens om en timme (var är det för jäkla busstider dom har i en storstad på kvällarna?) Vi blir puttriga, fryser och har tunga matpåsar att bära...
Men vi bestämmer oss ändå för att prommenera hem ist för att sitta ute och frysa och vänta i den långa timmen lixom.
Så vi börjar vandra hemmåt och då sätter det givetvis igång att börja regna ännu mera.
Så när vi väl var hemma så var vi trötta och dygnsura, men det var ändå en mysig prommis om man bortser från det...
Men sen började min förbannade mensverk igen och jag däckade av smärta i sängen, nu är det bättre för tillfället förutom att jag mår helvetiskt illa och är sjuhelsikes irriterad.
Ska ta mig en chokladbit och bädda ner mig o se på tv nu.

Hoppas att ni har haft en torrare och mindre smärtsam kväll än mig =)



Så häär "glad" var jag efter våran blöta prommenad hem =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0