Kylig Onsdag

Fördricker mig på te här och mummsar lite nyttiga Gojibär lite i ensamheten, bara Regina Spektor som gör mig sällskap hemma i Lägenheten ikväll...
Jag har mensvärk och ont i urinvägarna och känner mig smått ynklig och då känns allt mycket värre än det egentligen är.
Skulle ha vart hem till syrran nu på kvällnigen på partylight visning (doftljus och sånt) som hennes vän Linda skulle ha där, men tyvärr så stoppade värken mig.
Det var synd för jag var nyfiken på dom där produkterna.
Hoppas att  det blir flera gånger.

Längtar efter min älskling som är hemma hos sig i stan, känns som fleeera mil emellan juh och som att vi har vart i från varandra läänge, fast det bara gått några dagar!!
Jobbigt när jag varken kan ringa eller smsa honom eller någon annan heller, då min tele har vart ur funktion i över en vecka pga att tre håller på med nå fuffens.
Står på displayen att det inte är någon mottagning och plupparna för täckningen är nere på noll hela tiden.
Kan inte ens ta emot samtal eller sms heller =(

What to do lixom? Någon mer som har samma problem?

Ska kanske få låna en mobil och se om det blir annorlunda, eller så är det väl fel på själva simkortet.
Sjuukt dryygt är det hur som helst.
Får väl höra av mig till dom på tre annars.

Hoppas att ni har haft en bra dag iaf.
Det har snöat här i Falun idag, men det smällte ju bort på en gång eftersom att det är plusgrader, men ändå snö lixom!? Nu ska det vara SOL och inget annat tycker jag.
Håller ni med?

Mary Ann´s a Bitch, tycker Regina Spektor nu... "She will kiss until your lip bleeds
But she will not take her dress off"... Ja, det låter ju trevligt, eller kanske inte.
Men tänk om jag vill se henne naken då.
Haha, nä nu ska jag sluta dryyga mig.

Nu dra jag in i World Of Warcraft världen istället, denna gång tar på mig förklädnanden som
-Netyri-
, min Draenei Shaman, level 16 och lever rövare.
Slår lite Blood elfs, Questar och tittar om mina kärlekar Iluminah eller Maryiana också är där så vi kan leka lite

Have a nice one, månstrålar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0