Min Födelsedagsvecka

Hello Quteipies!

Då har man fyllt 23 då.
Själva födelsedagen i Tisdags var lugn, mådde inte så bra så jag spenderade en del tid i sängen, fick massa grattis hälsningar via sms, telefon och facebook.
Tack allesammans!
Senare på kvällen blev jag bjuden på lite tårta av Nicke.
Själva firandet hade jag i Måndags, då pappa kom och han och jag åkte till Insjön för att kolla på en tv som vi eventuellt skulle köpa.
Den var väldigt stor, typ 50 tum och till ett bra pris.
Så jag ville absolut ha den.
Så det vart min födelsedags present fårn mamma och pappa,
Tack snälla ni, blev superglad ^^
Sen efter det så åkte vi hem till mamma, där Cattis och Johannes också var och så fikade vi allesammans. Johannes hade bakat en supergod paj.
Igårkväll, Onsdag blev jag utbjuden på födelsedagsmiddag av min älskling, han är allt bra romantisk och mysig.
Man är ju inte ute och äter så ofta, det var jättefint gjort av honom och jag blev mycket glad av den överraskningen.
Vi käkade på Bishops, blev en jättegod burgare med strips och dipp och en stor kall Staropramen till ^^.
Super mätt blidde våra små magar.
Ska få mina födelsedagspresenter av syrran i morrn el på Lördag också, så jag har mer att se fram emot.

Hoppas att ni har haft en bra vecka.

Kramen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0