The Week

Hej kompisar! ^_^

Ja, veckan har vart lite upp o ner och jag har känt mig väldigt känslosam, beror nog mest på att jag har trappat ner min antidepressiva medecin till 20mg ist för 30 och det blir ju en omställning för kroppen.
Ska se om jag trivs bättre med den dosen.
Har sovit väldigt mycket, men det var ju inget nytt, fast förutom det så har veckan sett ut så här:


I Måndags
Så drog älsklingen min till Värnamo för att vara där ett tag och hälsa på sin mamma, moster och umgås med sin dotter Nina Som hade påsklov, så det blev rätt tomt när han for iväg.
Men han behövde få åka iväg lite min fiina <3 och umgås med sin familj i Småland.
Själv så gjorde jag inte speciellt mycket.
Tisdagen
Var dryygt intensiv, kände mig riktigt ledsen och nere och drog på min terapi vid psyk på eftermiddagen, som tog extra på krafterna denna gång, att rota i sig själv är jobbigt.
Men samtidigt är det skönt att få rensa sig och "ta på känslorna" lite, vilket jag har svårt för och behöver göra.
Somnade på soffan när jag kom hem och sov resten av kvällen.
Onsdagen
Tog jag mig tid att storstäda lägenheten och senare så blev det en välbehövlig och rolig prommenad med syrran i skogen, vi stojade och drygade oss som bara vi kan göra ^^
På kvällningen lagade jag supergod linsoppa.
Torsdagen
Minns jag inte så mycket av, tog iaf en prommenad med mamma i vårregnet till willys på kvällen och handlade lite.
Fredagen
Spenderades med att göra iordning massa goda snittar som jag skulle ha med mig hem till Elin på kvällen.
För hon, jag och syrran hade tjejkväll då och vi hade knytis med god mat och fina skratt.
Var jätte trevligt, först så käkade vi Elins goda kinagryta och åt mina snittar, sedan tog vi det lugnt och gluttade på Dirty Dancing och åt guccamole o nachos chips *mumma* som syrran hade fixat.
Blev mest prat och stoj genom filmen, men vi alla har ju sett den typ hundra gånger förut så det gjorde inget.
Vid halv elva tiden så drog i till Kåren som Elin fixade in oss på, har aldrig vart där förut och det var trevligt.
Vi dansade, drack billig dricka och hade kul.
Sen tog jag och syrran nattbussen hem och elin gick hem till sig (hon bor i stan)
Var tyvärr sjukt störande och dryga idioter med aggresionsproblem med på bussen, så det blev en del tjaffs mellan några.
Jag tyckte jävligt synd om den enormt trevliga busschaffören som nog var ny o fick ta en del skit, men vissa människor tänker ju inte längre än näsan räcker och måste ställa till med probs, men så blir det väl när det är massa alkohol (och säkert annat) inblandat i bilden, synd bara att det ska drabba fel människor.
Dagen idag 
Har jag mest sovit/vilat då jag drömt mardrömmar hela natten och vaknat flera gånger.
Blev massa slagg i soffan också, kollade på "Den engelska Patienten", hade glömt  hur bra den är.
Så det blev en del tårar där ett tag.
Nu väntar jag på att fortsättningen av milleniumtriologin ska börja, sjuukt bra och spännande juh, så det ser jag fram emot.
Imorrn
ska jag dra hem till nicke (som nu komit hem)  för massa kärlek och pussar ^^

Men nu får ni ha en bra Lördagskväll everyone!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0