In My Fejs



Sitter här och slaggar i sängen min med en härlig ansiktsmask inkletad i fejjan.
Det är så nice att pyssla om sig lite då och då.
Har vart en fin dag, sov lite för länge dock och stressade upp ur sängen för att hinna till min terapi på psyk.
Tog faktist cykeln in, kände för att vara nyttig.
Vilket jag har bestämt mig för att bli bättre på nu.
Var skönt, men lite smådryygt då man inte har världens bästa kondition, men det gick och jag hann fram i tid.
Efter att jag hade vart på psyk så var jag givetvis massa slut och trött, men även lite lättare.
Vilket jag offtast blir efter att jag har vart och rotat i mitt förflutna m.m
Så det ger resultat absolut.
Tog biken tebax igen och var in en sväng på Willys innan jag åkte hem, och köpte några saker.
Blev helt förrvirrad när jag kom in i butiken för dom håller ju på att bygga om den och jag har typ kunnat affären utan och inantill förut, men nu är allt huller om buller, på nya platser så jag får väl börja om igen från början att lära mig hitta genom att gå på upptäcktsfärd där el nått ^^
Hittade iaf tillslut det jag skulle ha, då drog jag hem till mamma och tjatade ett tag med henne, min mamma är den bästaste för övrigt!!!
Ville bara säga det till alla er som inte redan visste det ;P

Och nu sitter jag alltså här och chillar, ska nog snart ta och sussilussa lite.

Kraam på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0