Hallå där ute!

Hmm...
Jag undrar om det egentligen det är någon som läser min blogg..
Typ aldrig någon som kommenterar eller så, det är tråkigt =S
Jo syrran du gör det iaf, tack för det. Så att det inte är helt tomt...
Jag sko och vill komma igång med skrivandet här "på riktigt" snart och skriva om en massa olika, inte bara om mitt liv och mitt mående, vilket absolut är jättebra och skönt att jag kan göra.
Men det skulle kanske vara roligare med lite variation..
Även för er som läser.
Har ju bestämt mig för att skriva en del inom ämnet det parranormala/övernaturliga på denna bloggen så jag får väl försöka komma igång med det.
Just nu är jag mycket inne på änglar och sånt där, så kanske ska börja där...


Kommentarer
Jack of all Trades

Hej du! Jag läser också din blogg^^ Fast är lite kass på att kommentera dock.. men den är bra, eller vad man säger =)

2009-10-01 @ 10:35:06
Nindoodem

Jag läser din blogg baby. Men jag kommenterar dock inte så ofta, känns lite fånigt när du sitter bredvid ;P Du börjar få ordning på den nu.. Good Work! ^^

2009-10-02 @ 01:14:10
URL: http://www.nindoodem.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0